Saturday, August 29, 2009

Honk Ok Please

Gisteren verlieten Lennart en ik Nederland. Ik kwam met overgewicht, een te-grote rugzak voor handbaggage en drie truien om me heen gewikkeld in Londen aan. Daar ontmoetten we Marte, Mette en Marius uit Noorwegen, Karen en Lasse uit Denemarken, Victor uit Duitsland, Sofia uit Portugal en Isis uit Engeland. Het was even moeilijk om iedereen in het echt te herkennen, aangezien we elkaar alleen maar door Facebook hadden gesproken, maar het lukte wel :)
De vlucht zelf was wel makkelijk, nadat ik even stoelen had gewisseld om naast Lenn te zitten. We praatten met een man die in de buurt woondde, en werden door een oud-MUWCI-student herkend. We kwamen rond de middag in Mumbai aan, waar we door Nicolai (Noorwegen), Bethany (Scotland) en Heske (Nederland!) werden opgehaald.
Het was supersuperdruk toen we rond zes uur op school aankwamen, en eerst heel verwarrend.
Ik deel een kamer met een Indiaanse first year, die heel lief is (she encouraged me to pack, got me up in the morning etc (: ) en twee second years uit Korea en Japan.
Het is hier warm en regent veel, en het is ontzettend leuk om de namen te leren en te proberen te herinneren (het lukt me nog niet helemaal maar ja).

No comments:

Post a Comment