Wednesday, August 26, 2009

I could stay forever leave right now it's your call either way



(one of our hippie-campfire-esque nights of the summer)

Nog maar twee dagen tot lift-off!
Ik heb ondertussen twee Noorse mede-MUWCI-studenten ontmoet, die allebei heel aardig waren, en mijn tas geprobeerd in te pakken. Het lukte niet zo goed, en ik ontdekte twee dingen:
1. ik heb wel heel veel nodig om te overleven
2. kleding is wel erg zwaar in bulk
Maar goed. Vandaag ging ik naar Amsterdam met Veerle, waar we een hele dag gewoon door de Negen Straatjes rond dwaalden, en naar Haarlem gingen om ijs te eten. Daarna hebben we nog een stel vrienden ontmoet in de stad, maar aangezien mijn inpakken niet zo uber-fantastisch is moest ik naar huis om dat te doen...
Ik heb ook ontdekt wie mijn kamergenootjes zijn, wanneer mijn vlucht vertrekt en andere handige dingen :)
Er was wel een eng moment, toen we in Noorwegen na een week televisie en internetloos te hebben geleefd, een televisie aanzette. De BBC News had als een feature de situatie in Mumbai/Bombay, waar swine flu (mexicaanse griep) was uitgebroken. Ze lieten beelden van quarantaines en verlaten alley ways zien, which was pretty worrying...
Maar we zien wel!

No comments:

Post a Comment